fredag 24. september 2010

Medlemsmøte

Kjære Vestre Toten Høyre medlem

Du innkalles herved til medlemsmøte
onsdag 29.september kl.19.30
hjemme hos Elin i Feltspatveien 20 på Raufoss
Saker som vi skal diskutere:

1. Velge 2 utsendinger til Oppland Høyres nominasjonsmøte
2. Programarbeid
3. Lokal nominasjonsprosess
4. Organisasjonsarbeid
5. Eventuelt

Vi seiler på en ekstra positiv og blå vind for tiden. Vi har gode målinger i hele fylket og dette er gledelig.

Jeg og dere forhåpentligvis, er ivrig etter å komme i gang med lokal nominasjonsprosess og programutforming. Du har sikkert kandidatforslag pluss gode Høyre-saker til vår nominasjon og program; kom på møtet og gi ditt innspill :-)

Nominasjonsmøte for Oppland Høyre er 16. oktober på Honne, Biri. Jeg har vært medlem i Fylkesnominasjonskomiteen og dette har vært interessant. Svein Frislie og Anders Vildåsen er foreslått til henholdsvis 12. og 24.plass på lista. Men her kan posisjoner forandre seg…., fylkesnominasjonsmøtet er avgjørende. Jeg synes vi har fått et godt forslag til liste; fin fordeling av nye/gamle, kvinner/menn og alle distriktene representert.
Du vil få høre en del Høyre-nyheter fra Høyres Kommunalkonferanse. Jeg var så heldig å kunne delta, det var inspirerende og spennende.
Håper du har anledning til å komme. Vi ses.
Høyrehilsen fra Elin Synnøve :-)

1 kommentar:

  1. Heisann!

    Jeg hadde tenkt å delta her, men lander dessverre ikke på Gardermoen før 2015, så jeg rekker ikke opp til møtet.
    Lykke til med nominasjonen og valg av utsendinger! Ser frem til å delta på møter med Vestre Toten Høyre fremover mot valget!
    Rune

    SvarSlett